רמי גן
A
A
A
A
מידרג
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 052-2653798
פתרונות לגינה יפה כל השנה

פתרונות לגינה יפה כל השנה

איזה יופי יש לכם בית עם מרפסת, ובכל זאת משהו קצת חסר, רציתם בית עם גינה מעוצבת שתוכלו לפתוח את הבוקר ולשבת עם כוס קפה בחוץ ולשמוע את קול הציפורים אבל במקום זה יש לכם מרפסת שמש רגילה שמקסימום אתם משתמשים בה "כעוד חדר אחסון".
אז זהו ככה לוותר? ולהישאר עם החלום הגנוז , ובכל פעם שתצאו למרפסת תגידו לעצמכם "אך אם רק היה אפשר להפוך את המרפסת לגינה מעוצבת"
תתעוררו מהחלום כי הנה הוא הופך למציאות, את המרפסת שלכם אפשר להפוך לגינה מעוצבת, איך? תמשיכו לקרוא.
טיפים לגינה מעוצבת בסטייל DIY
אם אתם נחושים ורוצים באמת להפוך את המרפסת העייפה לגינה מעוצבת עם צמחים ודשא ופרחים ,שבכל פעם שתכנסו הבייתה תרצו ישר לצאת למרפסת רק כדי להירגע מהיום – זה בדיוק בשבילכם.

1. אני רואה ירוק בעיניים -

המילה הנרדפת לגינה היא ירוק, כשהצבע הזה נמצא מול העיניים באופן אוטומטי התחושה היא שנמצאים בטבע, הצבע הירקו מסמל התחדשות ורעננות וזה בדיוק מה שהמרפסת שלכם צריכה, לכן דשא סינטטי משדרג במיידי את המרפסת והופך אותה להתחלה של גינה .

2. פרח נתתי לנורית –

זה לא באמת משנה אם קוראים לך נורית ואת אוהבת פרחי נורית , מה שכן חשוב לזכור זה שפרחים רב עונתיים משפרים בצורה משמעותית את העיצוב בגינה, הפרחים האלו מושכים את העין ואינם מצריכים התעסקות רבה . אחד הפרחים הרב עונתיים השכיחים ביותר הוא פרח הסיגלית שהוא מקסים בזכות צבעו ונוכחותו שאי אפשר להתעלם ממנה , ישנם פרחים רבים שהם רב עונתיים ולכן מומלץ לבחור בהם גם כי הם מוסיפים יופי וחן לגינה המעוצבת וגם פורחים ומלבלבים לאורך כל השנה.

3. חלוקי נחל כפריט עיצוב –

חלוקי הנחל הם אבנים טבעיות ומשמשות לעיצוב דקורטיבי , יש סוגים , גדלים וצבעים שונים של חלוקי הנחל וחשוב להתאים אותם לגודל הגינה, ולשלב אותם באופן טבעי עם יתר האלמנטים כדי ליצור שילוב מצאים וזורם.

4. לשבת בנחת בגינה –

אז אחרי שכבר המרפסת מקבלת את האופי שלה והופכת להיות גינה מעוצבת, עכשיו מה שנותר זה לבחור ריהוט מתאים לגינה. אין כמו ריהוט מפנק לגינה עם כריות נוחות ושולחן מרווח , אם המרפסת היא גדולה אפשר להוסיף נדנדה בהתאמה , או ערסל . לא מומלץ להעמיס יותר מידי ריהוט בגינה כדי שיהיה לכם מקום לכל דבר ותוכלו לשבת בצורה מרווחת ולא צפופה מידי.

5. רצפת הגינה –

אם וויתרתם על דשא סינטטי ובכל זאת אתם רוצים לשדרג את רצפת הגינה , יש מרצפות שמשתלבות עם עיצוב חוץ, בצבע, בסוג החומר ובאיכות ומקפיצות את העיצוב . השילוב של פרחים, חלוקי נחל ומרצפות יכול בהחלט להיות שילוב מנצח.