רמי גן
A
A
A
A
מידרג
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 052-2653798
פרקטים סינטטיים למרפסת, עיצוב יוקרתי במחיר זול

פרקטים סינטטיים למרפסת, עיצוב יוקרתי במחיר זול

אנו ברמי גן מתמחים בעיצוב ושיקום גינות ומרפסות ודואגים להתאים כל גינה לצרכים ולהעדפות של בעליה. בעבודתנו אנו משלבים אלמנטים שונים בניהם עצים, צמחייה מרהיבה, דשא סינתטי, מזרקות נוי ועוד. הכול  נעשה אצלנו עם תכנון מדויק ומפורט, הקפדה על כל הפרטים הקטנים כך שבסיום תוכלו ליהנות מתוצאות מרהיבות להתרווח בסוף היום בגינה או מרפסת מעוצבת וחלומית. 

עיצוב מודרני ופרקטי גם למרפסת

מרפסות הם אחד האזורים עם הכי הרבה פוטנציאל בדירה, אך רוב האנשים לא מנצלים אותו כראוי. כיום, כמעט בכל הדירות החדשות הנבנות יש מרפסת ולמרות הכול – לא תמיד יודעים כיצד לעצב את השטח ולכן פעמים רבות זה הופך להיות אזור אחסון שצובר בעיקר אבק. אבל יש לנו חדשות טובות...עיצוב מרפסת היא לא משימה קשה במיוחד, אפשר להפוך אותה בקלות לאזור ישיבה מפנק ונעים או אזור משחקים של הילדים. אחת הדרכים הנפלאות לשדרג ולעצב את המרפסת זה עם פרקטים סינטטיים שיעניקו מראה מרשים ושיתאים בדיוק לצרכים שלכם. השימוש בפרקט מסוג זה יאפשר לכם ליהנות מגמישות וממגוון עצום של אפשרויות עיצוב – כך תוכלו לבנות פינת חמד חלומית שמשקיפה אל הנוף.

פרקטים סינטטיים – משתלמים ומוסיפים המון 

פרקטים סינטטיים יעניק למרפסת שלכם מראה חמים ויפיפה בדיוק כמו של עץ טבעי ולמעשה אתם יכולים ממש ליהנות מכל העולמות – גם ממרפסת יפיפייה עם ריצוף שמשרה אווירה ביתית וגם מכל היתרונות שהפרקט הסיננתי מציע.
בין היתרונות הגדולים שאפשר למנות זו העובדה שהמחירים של פרקטים סינטטיים משתלמים מאוד לעומת סוגי פרקט אחרים. הודות לעלות הנמוכה שלו וכן למבחר צבעים, דגמים וטקסטורות שניתן ליהנות מהם– רוב האנשים יכולים להרשות לעצמם לרכוש אותו ולעצב את המרפסת שלהם בלי להישאר עם חור בכיס. על אף היותו סיננתי, כדאי שתדעו שהוא מאוד עמיד, איכותי ובעל רמת שחיקה גבוהה במיוחד. להבדיל מפרקט עץ, אתם לא צריכים לדאוג מפני רטיבות, נזקי קרינה או מזג אוויר – הריצוף יוכל להחזיק מעמד שנים ארוכות מבלי שמראהו יפגע. פרקט למינציה בהחלט עושה את העבודה ומעניק לכל מרפסת מראה מרשים, יוקרתי עם אווירה חמימה שכמובן תלויה בסוג הדגם שבוחרים.

ניתן להשיג עיצוב יוקרתי במחיר זול

כאמור פרקטים סינטטיים יכולים להגיע במבחר אדיר של דגמים ואפשרויות העיצוב הן בלתי מוגבלות – אם אתם מעוניינים להעניק למרפסת שלכם מראה יוקרתי, תוכלו לעשות זאת בקלות ומבלי לשלם על כך הרבה כסף. כמובן שבנוסף לבחירת הריצוף המנצחת הזו, חייבים להתלוות גם אלמנטים נוספים שישלימו את האווירה וייצרו חלל חוץ משגע – תדאגו לרכוש פינת ישיבה מפנקת בה תוכלו לשתות את הקפה בבוקר או לשבת בנחת בשעות הערב, תוכלו אף להוסיף ערסל מעוצב והכי חשוב? עציצים! אפשר ליצור גינת תבלינים קסומה או גינת נוי עם פרחים יפיפיים ואפילו לגדל ירקות – השמים הם הגבול.

מתכננים לעצב את הגינה או המרפסת שלכם בקרוב? מוזמנים להתייעץ איתנו בכל שאלה!