רמי גן
A
A
A
A
מידרג
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 052-2653798
סוגי שולחנות אירוח לגן ולגינה

סוגי שולחנות אירוח לגן ולגינה

הגינה  מהווה, במקרים רבים, חלק בלתי  נפרד מהמבנה עצמו ויש צורך להכניס לתוכה ריהוט מגוון וביניהם שולחנות אירוח שונים. ככלל, ריהוט גינה חייב להיות עמיד בפני מים, לחות ופגעי מזג אוויר אחרים וזה הקריטריון  הראשון  החשוב שעל פיו בוחרים אותו. שולחנות אירוח משמשים את היושבים  לאכילה ולשתיה, ניתן למצוא מגוון של רחב מהם והבחירה בהם נעשית על פי קריטריונים שונים. כאשר בוחרים שולחן מתחשבים בגודל הגינה, במיקומה, בשימוש שנעשה בה, בסוג האירוח ועוד. בנוסף לכל אלו, יש משקל לאיכות ולמחיר. על כל אלו יש להוסיף עניין של טעם, יכולת כספית וכדומה. היצרנים  הרבים מתאימים עצמם לדרישות הלקוחות השונים ומייצרים סוגי שולחנות אירוח שונים.

התאמת סוג השולחן לפי הנדרש

במקרים של שטח צר ומוגבל ניתן לרכוש שולחנות גינה מתקפלים וכאלו אשר נפתחים בעת  השימוש. כך, ניתן להציבם במקום מרכזי ולהניח סביבם כיסאות  מתאימים. כמו כן, ניתן למצוא מספר סוגי פינות אוכל כולל כאלו שנועדו לכמות סועדים גדולה. שולחנות אחרים הינם שולחנות קפה ובארים קטנים יותר. בפינות ישיבה נהוג להניח שולחנות נמוכים שמגיעים בגדלים שונים. צורת הגינה חשובה והיא אחד הגורמים לבחירת צורת השולחן עצמו. קיימים שולחנות עגולים, אליפטיים, מרובעים, מלבניים ואחרים אשר ניתן למקם אותם בפינות הגינה, במרכזה ועוד. שולחנות גינה ניתן להניח על משטחי חצץ, בטון, עץ וכמובן על דשא רגיל וסינטטי.

שולחנות בוחרים גם על פי סוג החומר ממנו הם עשויים, ושיקול זה הוא חשוב מאוד. שולחנות פלסטיק  לסוגיו נפוצים מאוד בשל מחירם הזול, יחסית. בנוסף, ניתן למצוא שולחנות עץ מעובד שעמיד ללחות. יש שולחנות שעשויים  ממתכת. האלומיניום הוא הנפוץ ביניהם בגלל עמידותו ללחות, חוזקו, משקלו  הקל, מראהו הנאה ועוד. יש שולחנות שעשויים במבוק, מקש ועוד. ניתן לשלב עם כל סוגי החומרים הללו חומרים אחרים וביניהם: זכוכית, ראטן, אבן ועוד. כל אלו הינם חומרים המשתלבים יפה מאוד אלו באלו ומשתלבים טוב מאוד בגינה ירוקה ופורחת. לכל סוג חומר יש יתרונות משלו. הפלסטיק  נחשב לעממי, הקש זול אף הוא, יחסית, אבל בעיני רבים הוא חומר טבעי שמוסיף לאווירה. האלומיניום והעץ יקרים ואיכותיים יותר ומשדרים, בין היתר, יוקרה ועוד.

תחזוקת שולחנות האירוח

כל חומר שונה מהשני והמשותף לכולם הוא הצורך בתחזוקתם בגלל הימצאותם מחוץ למבנה. בעת רכישת המוצרים ניתן לקבל  הנחיות תחזוקה שנעות מקלות מאוד לקפדניות יותר. הכול לפי סוג החומר. צריך לציין, כי ניתן למצוא ריהוט גינה ושולחנות בבתים צמודי קרקע, בבתים דו משפחתיים, במסעדות, באולמות אירועים, במקומות עבודה ועוד. הם מתאימים, כאמור, לגינות אבל גם לגגות מרוצפים, למרפסות שמש ועוד. אין זה משנה איזה שולחנות בוחרים - קבועים, נפתחים, מחומרי גלם שונים וכדומה. מה שחשוב הוא להתאים אותם למקום בו הם אמורים להיות מוצבים. מומלץ לרכוש אותם אצל משווקים בעלי מוניטין, לעוד שולחנות אירוח, ריהוט משרדי וגם ספות המתנה הכנסו לאתר רהיטי עוצמה ובחרו את העיצוב היוקרתי והייחודי ביותר לחלל שלכם.