רמי גן
A
A
A
A
מידרג
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 052-2653798
למה חשוב להדביר את הגינה לאחר ההקמה

למה חשוב להדביר את הגינה לאחר ההקמה

אם התחדשתם לאחרונה בגינה חדשה או שאתם מתכוונים להוסיף תוספת דקורטיבית לחצר הדירה, אתם חייבים לשקול שימוש בשירותי הדברה. שירותי הדברה מקצועיים, יאפשרו לכם לשמור על המראה הייחודי של הגינה שלכם, למנוע התפתחות של מזיקים ואף לשמור על התשתית הביוב והחשמל של המבנה כולו. עדיין מתלבטים? כדאי שתקראו את הכתבה הבאה.

לשמור על הצמחים החדשים שלכם

זה לא ממש משנה איך אתם מתכננים את הגינה ואילו צמחים אתם בוחרים להציב במרכזה, כמעט כל הצמחים רגישים להימצאותם של חרקים ומכרסמים שונים. לכן, חשוב להדביר את הגינה כבר מרגע הקמתה ולצמצם באופן אמיתי התפתחות של מזיקים אשר יפגעו במראה של כל פרח ויפגעו בשורשים הבריאים של כל עץ שרק ניטע. כל השתהות עם העניין עלולה להוביל לנזקים במרקם של הצמחים שזה עתה נשתלו וביכולת של הגינה לשמור על המראה הראשוני שלה.

להפחית את הסיכוי להתפתחותן של מחלות צמחים קלאסיות

בכל שנה נכרתים מאות ואף אלפי עצים עקב התפתחות של מחלות אשר אופייניות לכל גזע וזן. לכן, כדאי להדביר את כל החיידקים אשר עורבים לצמחים שלכם ולהגן אליהם באופן אקטיבי כבר מהיום הראשון. על אף שניתן לעשות זאת באופן עצמאי, יותר מכדאי לבחור בחברה אשר זוהי עיסוקה ואשר מכירה את נקודות החולשה של כל צמח. ובהחלט כדאי לעשות זאת לפני שהמצב מאוחר מדי.

למנוע כניסה של חרקים לתוך הבית

הוספה של גינה חדשה עשויה להעלות את הערך של כל בית ולשדרג את העיצוב של כל בניין. יחד עם זאת, הצמחייה החדשה עלולה להיות כר פורה לחרקים שונים שלא ממש יסתפקו במתחם החדש. במילים אחרות: כדאי לשקול הזמנת שירותי הדברה כבר בסיום העבודה על הגינה החדשה וכך למזער את הסיכון שבכניסה של חרקים ישירות לפנים הדירה.

להרחיק בעלי כנף מהדירה

בכדי שהגינה החדשה שלכם לא תהפוך לשטח קינון חדש, מומלץ לבחור שירותי הדברה שיעשו לכם את העבודה. באופן זה, ניתן לשלוט בכמות בעלי הכנף ששוכנים אצלם כדרך קבע ( ואשר נחשבים למעוררי מחלות בפני עצמם) ולהרחיק יונים, עורבים ונשרים מהגינה שלכם. חשוב לעשות זאת כמה שיותר מוקדם משום שמהרגע שהם מוצאים להם מקום חדש - זו כבר משימה של ממש להרחיקם לצמיתות והם נוטים לחזור.

לצמצם כל אפשרות לנזק יקר בתשתיות הביוב והחשמל

למרות שלא הרבה יודעים זאת, קיומם של מזיקים שונים עלולה להשפיע באופן ישיר על התפקוד של התשתיות של כל מבנה. מכרסמים מסוגים שונים עלולים לפגוע בתשתית החשמל והביוב ואילו חרקים רבים עלולים לגרום לריח רע אשר יאלץ אתכם להיכנס להוצאות מיותרות. לכן, שווה להתמודד עם העניין כבר מההתחלה ולא לחכות לנזקים של ממש ולהוצאות ענק.