רמי גן
A
A
A
A
מידרג
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 052-2653798
דירת גן בקריות: כך תעצבו את הגינה בסגנון

דירת גן בקריות: כך תעצבו את הגינה בסגנון

לא הרבה אנשים חושבים על כך לפני שהם רוכשים בית פרטי צמוד קרקע או דירת גן, אבל אותה גינה פורחת או חצר יפהפייה שעליה הם חולמים, איננה מופיעה יש מאין, יש צורך לעבוד (ולעיתים - לעבוד קשה למדי) על מנת להגיע לתוצאות טובות, ולפעמים, אף לעבוד עוד הרבה יותר קשה כדי לשמר את המצב. עבור חלק גדול מבעלי הדירות והבתים הללו מדובר במשימה שההתחייבות לה ולשגרה שהיא כופה עליהם עלולה להוציא מהם את החשק להשתמש בתוספת השטח המוצמדת אל שטח המגורים שלהם. ובכל זאת, ישנם אנשים שמצליחים לעשות זאת. הנה שלושה טיפים קטנים שיעזרו גם לכם לצלוח את האתגר.

יש לכם דירה בקריות? התייחסו אל החצר כאל חלק אינטגרלי מהסביבה

בחירת הסגנון בו תעוצב הגינה או החצר שלכם, נובע, במידה רבה, ממיקומו של הבית שלכם, מהסביבה בה הוא מצוי. כך שאם יש לכם דירת גן בערבה תשתמשו בעיצוב החצר או הגינה בסגנון מדברי (גווני אדמה, שימוש בעציצי חימר טבעי ולא מעובד וכן הלאה) ואילו עיצוב גינה בדירה בקריות תנתב אתכם לסגנון שונה לחלוטין, אורבני יותר, אבל כזה המשתלב בירוק הסביבתי. כמובן שיש גם להתחשב בעת עיצוב הגינה בסגנון המבנה / הבניין ובצבעיו, על מנת ליצור את הקומפוזיציה המושלמת.

אין לכם סגנון ספציפי? לכו על אקלקטי!

כיום, הרבה יותר בעבר "ההחלטה שלא להחליט" על סגנון / קו עיצובי הפכה לסגנון העומד בפני עצמו. כאשר מתייחסים לאבזור הגינה (הריהוט, העציצים, האלמנטים העיצוביים האחרים) ניתן לעצב את הגינה או החצר בסכומים נמוכים להפליא כאשר במקום לרכוש את האבזור ברשתות הגדולות, תתייחסו אל שווקי הפשפשים בישראל כאל ספקיות האבזור שלכם. אתם לא חייבים להתחייב לסגנון עיצובי מסוים, אלא ליצור לכם את הסגנון המתאים לכם, מחפצי יד שנייה שרכשתם בשווקי הפשפשים בסכומים נמוכים, או מחזרתם בעצמכם מחפצים שהושלכו. אמנם, לפעמים, גישת המחזור עשויה לדרוש מכם מעט זמן וידיים טובות, אבל התוצאות בהחלט מדברות בעד עצמן.

טיפוח הגינה באופן קבוע - קחו זאת בחשבון

אנשים שעיתותיהם אינם מצויים בידיהם או אנשים שכמות הזמן הפנוי העומדת לרשותם משתנה מתקופה לתקופה, טוב יעשו אם ייקחו זאת בחשבון בעת תכנון הגינה. למשל, במקום דשא הדורש טיפוח לעיתים קרובות, אחרת הדבר ניכר במראו, ניתן לישר חיפוי לקרקע העשוי טוף, לצקת בטון בתבניות בעלות צורות משתנות וכד'. גם בחירת הצמחיה משתנה בהתאם לזמן הפנוי העומד לרשותכם, ולכן, לאנשים עמוסים מאד מומלץ לבחור צמחים מסוגים שאינם מחייבים השקיה וטיפוח קפדניים (כמו קקטוסים או סוקולנטים), אשר במינימום טיפוח יכולים להפיק מראה אטרקטיבי ואסתטי למדי. הכירו את מגבלותיכם (חוסר זמן, חוסר בחשק וכד') ועצבו את גינתכם בהתאם להן.