רמי גן
A
A
A
A
מידרג
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 052-2653798
השלבים החשובים ביותר בדרך לגינה המושלמת

השלבים החשובים ביותר בדרך לגינה המושלמת

רק בעל גינה שבאמת מאוהב בגינה שלו יכול להבין את הרצון להשקיע מזמנו ומכספו כדי שהגינה שלו תהיה הכי יפה בשכונה. גינה מעוצבת מדהימה מובילה לישיבות נעימות ורגועות עם המשפחה, לרגעים קטנים של אושר וכמובן להרבה נחת בעזרת פסק זמן שאנחנו לוקחים לעצמנו כאשר אנחנו רוצים מעט שקט ושלווה. בדרך לגינה המושלמת יש מספר שלבים שחייבים להתבצע ואחד מהם הוא יציקת בטון בגינה שלמעשה מראה את הגבולות הברורים של הגינה והופך את המראה שלה ליפה יותר, נעים יותר ומסודר יותר.

דשא סינטטי, בריכת נוי, פסלים ועוד – מה יגרום לגינה שלכם להיראות פשוט מדהים

אם כן, יש לא מעט דרכים להפוך את הגינה שלכם לגינה שכל אחד ואחת שהולכים ברחוב יעצרו רגע ויעצרו להתלהב מהגינה המדהימה שיצרתם לעצמכם. בריכות נוי, פסלים במגוון דמויות, דשא סינטטי מעוצב, צמחים מיוחדים וזו רק רשימה חלקית של הדברים שיכולים לקחת את הגינה הרגילה שלכם ולהפוך אותה למשהו מיוחד באמת. כמובן שגם יציקת בטון שנעשית בצורה מסודרת ומדויקת היא כלי חשוב בדרך לגינה עוצרת הנשימה שאתם מחפשים אבל בדיוק כמו בפאזל גם במקרה הזה כל חלק חשוב אבל התמונה הכוללת היא למעשה החשובה ביותר.

למה יציקת בטון היא הרבה מעבר לשדרוג העיצוב בגינה שלכם?

יציקת בטון בחצר מוסיפה כאמור הרבה מאוד לעיצוב של הגינה או החצר שלכם אבל מעבר לפן העיצובי יש לבטון תפקידים נוספים. ראשית, יציקת הבטון למעשה מסמנת את הגבולות של הגינה, היא מראה לאורחים שלכם היכן מותר לדרוך והיכן לא, מסמנת עבורם את השביל לביתכם ונותנת לכם מקום נוח לפינת ישיבה או פינת אוכל. שנית, הבטון מוסיף המון בצד האופרטיבי, כלומר בעזרת רצפה יציבה אתם יכולים לתכנן את הגינה שלכם בצורה מסודרת יותר, אתם יכולים להיות בטוחים שהרצפה ישרה ובטוחה למשל למשחקים של ילדים. שלישית, הבטון מונע מעבר של מזיקים, מכרסמים וזוחלים, זה למעשה מעין מגן על הגינה שלכם מפני אורחים לא קרואים שאתם לא רוצים בגינה שלכם.

לבחור את מה שמתאים לכם – מגוון האופציות הרבות שעומדות לפניכם

כאשר מדובר על יציקת משטח בטון אין דרך אחת לעשות את זה נכון אלא יש הרבה מאוד אופציות ואתם יכולים לבחור את מה שהכי מתאם לכם. בטון גבוה, בטון נמוך, בטון עבה, בטון דק, בטון שתופס את רוב חלקי הגינה או בטון שנמצא רק בנקודות מסוימות אלו רק חלק מהאופציות העומדות לרשותכם וכל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור את מה שייראה לכם הכי יפה והכי נוח עבורכם. כמובן שאתם יכולים להיעזר בסיוע מקצועי לפני שאתם מחליטים, אבל חשוב שבסופו של דבר אתם אלו שתקבלו את ההחלטה הסופית כי אתם אלו שהולכים ליהנות מהגינה הזו לאחר מכן.