רמי גן
A
A
A
A
מידרג
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 052-2653798
בואו לעצב את גינת החלומות שלכם עם רמי גן

בואו לעצב את גינת החלומות שלכם עם רמי גן

אין כמו דירה צמודת גינה. הגינה מוסיפה כל כך הרבה נופך ועניין לבית. הן מבחינת ההרגשה והן מבחינת פינת ישיבה ואזורים נוחים לבילוי. אם כי ההסתייגות גדולה מאוד. שכן אין כמו גינה מוזנחת ובלתי מושקעת, לגרום לנזקים ולפגוע בחוויית המגורים של בני הבית בצורה דרסטית. וזאת בגין הסיבה הפשוטה שגינה מוזנחת או שטח שלא השקיעו בו, ולא נצלו אותו היטב - הינו שטח שמביא עמו נזקים רבים. שאלו כל עקרת בית על כך והיא תספר כמה לא נעים לגור בצמידות לשטח מוזנח...

הפתרון שלכם ממתין אצלנו!

אז אם אתם מתמודדים עם מצב כזה בו הגינה שלכם מוזנחת, או שהחצר כלל לא טופחה מעולם. ומדובר בשטח מוזנח וחסר שימוש, אתם מוזמנים לפנות אלינו. כי אצלנו אתם יכולים ליהנות ממענה מקצועי ומותאם שיענה על הצרכים שלכם ויעזור לכם למצות את התועלת הרצויה שלכם מהשטח המדובר.

חברת רמי גן הינה חברה שמתמחה במתן פתרונות הקשורים בטיפוח גינות, הקמה ושיקום של גינות קיימות. כמו כן אנחנו מקימים בריכות נוי ומתקינים דשא סינתטי. כמובן שעבור כל צורך נבצע את העבודה בהתאמה מלאה. כאשר המטרה הינה לפתור עבור כל לקוח את הצורך שלו ולהקים לו את הגינה הרצויה בהתאם לאורח חייו וההרגלים שלו.
אם אתם צריכים להתקין מעקה ברזל - אתם מוזמנים לפנות אלינו, אצלנו תקבלו שירות מקצועי וליווי - החל משלב התכנון והבחירות שלכם ועד לשלב הסופי בו אתם נהנים מגינה מעוצבת כלבבכם.

שלבי העבודה:

שלב ראשון – היכרות עם מגוון האפשרויות שהחברה שלנו מציעה עבור גדרות ברזל לגינה.

שלב שני – ההחלטה נמצאת בידיים שלכם, הלקוחות. תוכלו כמובן לציין את הצרכים שלכם ולספר על השימוש שאתם מעוניינים להפיק מהגינה. נוכל לעזור לכם בלבטים ולהציע אפשריות שונות תוך התחשבות בצורך שלכם.

שלב שלישי -  לאחר שהתקבלה ההחלטה ואתם שלמים עם עצמכם, אנחנו יכולים לקדם הלאה את התהליך. אנשי הצוות של החברה יתחילו לבצע את העבודה. כל הציוד הנדרש יובא לשטח לצד כל חומרי הגלם הנדרשים לשם יישום התוכניות.

מעוניינים להציב בגינה שלכם מעקות ברזל? להתאים אותה לשטח ולשימוש המתאים לכם? פנו אלינו לקבלת הצעה משתלמת. כי אתנו אתם עתידים להיות מרוצים ממענה מושלם והתאמה מלאה לצורך שלכם. אנחנו חותרים להוביל אתכם לתוצאה מושלמת וגינה מעוצבת בחן לפי טעמכם האישי!