רמי גן
A
A
A
A
מידרג
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 052-2653798
שדרוג הגינה עם פרגולה

שדרוג הגינה עם פרגולה

הגינה שלנו היא המקום המושלם לנשום קצת אוויר צח בסוף יום עבודה מחניק, או לתפוס כמה קרני שמש רעננות עם הקפה של הבוקר. לכל מי שמחפש דרך פשוטה לשדרג את הגינה בתור פינה נעימה לישיבה, מומלץ להתקין פרגולה מתוך מגוון הסוגים וחומרי הגלם הזמינים בשוק. מה שחשוב להבין לפני שמזמינים את פרגולת החלומות הוא שיש הבדלים משמעותיים בין סוגי הפרגולות מבחינת איכות, תחזוקה, מחיר ועוד. למשל, תמצאו שיש לפרגולות עץ או פרגולות אלומיניום מחיר שונה, מראה שונה, וכו'. אז מה היתרון של פרגולה בחצר ואיך בוחרים את הפרגולה הנכונה עבורכם?

פתרון הצללה מעולה לחצר

פרגולות הן מצרך מבוקש בגינות הישראליות, ולא סתם. התקנת פרגולה בגינה משפרת את המראה של הגינה ואת חוויית היציאה לחצר. מעל לכל, מטרתה של פרגולה היא לספק צל בפינה של גינה או מרפסת על מנת להנעים את הישיבה בה בחודשי הקיץ החמים, או להגן על ריהוט הגינה או הצמחים ששתלנו מפני קרני השמש הישירות. פרגולות שונות מספקות רמות שונות של פתרונות הצללה: מפרגולה פשוטה בעלת קירוי של שלבי עץ נפרדים, שמטרתה לאפשר לשמש מעבר חלקי בלבד, כך שנשמרת בגינה תחושת האור והאוויר הפתוח מבלי להתחמם יותר מדי בשמש ישירה. פרגולות אלומיניום מודרניות ומתוחכמות יותר יכולות להציע פתרונות מתכווננים של קירוי מתקפל או שלבים בעלי יכולת הטיה בזכות מנוע חשמלי, כך שנשארת לכם שליטה מלאה על כמות האור שמסוגל לחדור לגינה.

עוד יתרונות של פרגולה בחצר

בעוד שמטרתה הראשונה והעיקרית של הפרגולה היא הטלת צל, הרי שכיום ישנם יתרונות רבים נוספים להתקנת הפרגולה:

  • עיצוב ושדרוג המראה של הגינה. פרגולות כיום הן פריט עיצובי לכל דבר, ניתן להזמין אותן במגוון צורות, גוונים וחומרי גלם על מנת להתאים לסגנון של כלל הבית ולהקפיץ את עיצוב החצר.
  • הגנה מפני מזג אוויר חורפי. הפרגולה מגנה עליכם לא רק מפני השמש אלא גם רוחות, גשמים ואפילו שלג, כך שתוכלו להמשיך להנות מהגינה שלכם בכל ימות השנה.
  • "פרגולה כשרה" יכולה להפוך בקלות ובמהירות אחת לשנה לסוכה שעונה על כל התנאים ומשמשת את כל המשפחה.
  • בניגוד לסגירת מרפסת, בניית פרגולה לרוב איננה דורשת אישורים מיוחדים או גוררת עמלות או חלילה קנסות.

סוג הפרגולה הנכון עבורכם

כאמור, ענף הפרגולות הישראלי מציע כיום מגוון רחב של פרגולות שמתאימות לצרכים שונים וכמובן לתקציבים בטווחים שונים. בחירת הפרגולה הנכונה עבורכם צריכה להיות החלטה מושכלת שמשלבת את הטעם האישי שלכם, הצרכים שלכם לפי מידת ואופי השימוש בגינה, וכמובן ההוצאות הרצויות. למשל, לעתים יש לבניית פרגולות אלומיניום מחיר גבוה יותר מפרגולות זהות אשר עשויות מעץ, אולם גם העמידות שלהן גבוהה יותר כך שדורשות פחות תחזוקה ותחלופה לטווח הארוך. גם מבחינת ההתקנה עצמה, יתכן ויש להתקנת פרגולות אלומיניום מחיר שונה מזה של התקנת פרגולות מחומרים שונים, וכדאי לקחת זאת בחשבון כאשר מזמינים את הפרגולה המבוקשת.

לבסוף, כדאי לקחת בחשבון צרכים מיוחדים ושימושים שאתם מייעדים לפרגולה – למשל, האם אתם מתכוונים להשתמש בה גם כסוכה במהלך החג, האם מזג האוויר קשה באזורכם במהלך החורף, ועוד.