רמי גן
A
A
A
A
מידרג
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 052-2653798
שדרוג הגינה עם בטון- מה אפשר לעשות?

שדרוג הגינה עם בטון- מה אפשר לעשות?

ישנן לא מעט עבודות בטון, שבאמצעותן ניתן לשדרג משמעותית את הגינה הפרטית בבית, או במשרד. וכשמדברים על עיצוב גינות פרטיות, או אולי אפילו שיקום חצרות פרטיות, מדברים על עבודות בטון מעוצבות. בואו נכיר מדרגות בטון מעוצבות, שערי בטון ושלל אלמנטים עיצוביים עם אחד מחומרי הגלם הכי קשוחים. אמרתם "בטון", אמרתם הכול. עבודות בטון משדרות חוסן, יוקרה ואלגנטיות, עיצוב וכל מה שרק צריך. כשיש לכם שער בטון בכניסה לביתכם, המסר הוא מאוד ברור. כמובן, כשאנחנו מדברים על שערי בטון, אפשר להכליל בשיחה גם גדרות בטון. בעוד שניתן לבנות גדרות עץ יפהפיות ומעוצבות, גדרות בטון ישדרו משהו הרבה יותר שרירי. יחד עם גדרות בטון, עיצוב גינות פרטיות מקבל תפנית מפתיעה גם עם שבילי בטון מעוצבים. 

מה אפשר לעשות בגינה הפרטית עם בטון?

בימינו ישנן לא מעט חברות בטון, שנקראות גם חברות יציקת בטון בגינות פרטיות. עם יציקת בטון ניתן לבנות אלמנטים שונים ומגוונים, כולל גם אלמנטים עיצוביים שישדרגו משמעותית את הגינה שלכם. ואם כבר הולכים על יציקת בטון למטרת בניית שביל בטון, כדאי גם לדבר על שדרוג השביל.  אתם יכולים למקם אבני שפה ודרך, חלוקי נחל ופסלונים, פרחים, לנטוע עצים וכל מה שרק תרצו. בשורה התחתונה, הכול תלוי ביצירתיות שלכם. אם אתם רוצים להפוך את שביל הבטון למיוחד ממש, אתם יכולים גם לבנות לאורכו בריכת נוי מפיברגלס.

האם לערוך השוואת מחירים ליציקת בטון בגינה?

תמיד כדאי לבצע השוואת מחירים בכל פרויקט ועבודה שהזמנתם מבעל מקצוע או נותן שירות. בממוצע נחסכים עשרות אחוזים באמצעות שיטה זו. לכן מומלץ לבצע השוואת מחירים ליציקת בטון בגינה, לפחות עם שלושה נותני שירות שונים.

מה כדאי לדעת על עיצוב גינות פרטיות עם בטון?

כדאי לדעת, בסכומים אטרקטיביים במיוחד ניתן לבנות בריכות נוי פיברגלס, בהן תוכלו לגדל דגים וסרטנים קטנים, אולי אפילו צפרדעים אם תרצו. כמו שאמרנו, הכול תלוי ביצירתיות שלכם. עוד כדאי לדעת, בימינו ניתן גם לבנות נדנדה באמצעות בטון.  זה אמנם יצטרך להיות פרויקט בהזמנה אישית, אבל זה אפשרי. אם תרצו ותרגישו ממש יצירתיים, תוכלו אפילו להזמין רהיטי גן עשויים בטון בהתאמה אישית. בין אם תחליטו על עבודות בטון מסוג כזה או אחר, אנחנו ממליצים על סיוע בנושאי העיצוב.

במי כדאי להסתייע עבור שיקום גינה ועיצוב חצר פרטית?

יש לכם לא מעט חברות אשר עוסקות בתחומים של עיצוב גינות פרטיות, שיקום חצרות פרטיות ועוד. ואם זה לא, אז גם תמיד אפשר להתייעץ עם מעצבי פנים, מעצבי גינות, משקמי גינות, מעצבי נוף ועוד. אם אתם עומדים לקראת פרויקט של שיפוץ ועיצוב גינה פרטית, יש לנו טיפ קטן בשבילכם.

אנחנו ממליצים קודם כל לערוך השוואת מחירים בין גנני גינות פרטיות. לאחר שמבצעים השוואת מחירים לעבודות גינון בעיר מגורכם, אפשר בכיף להתמקח על העסקה הכי טובה. בסופו של יום, כולנו כבר צרכנים הרבה יותר חכמים בימינו, ככה שבהחלט אפשר למצוא דרכים לחסוך כסף.